I've Grown Up Already

hee~~Assalamualaikum :)
dah lama kot aku tak hupdate blog.dah tumbuh sawang dah blog aku nie.
malas punya pasal,aku lupakan "si dia" buat sebentar.maaf awak (^.^)
entry kali nie aku nak cerita pasal aku je and it's all about me :DD

Hari nie hari Selasa bersamaan dengan 8 Mei 2012 and it's means that i have turn into 18 years old already.still muda lagikan?hihi.Tak sangka dah lapanbelastahun aku hidup dekat dunia ini...menikmati segala anugerah hidup yang dikurniakanNYA ,alhamdulillah!Praise belong to him :)
oh ye,memandangkan ini entry adalah pasal hari lahir aku..so apa kata kita menyanyi lagu happy birthday sikit

okay,intro..dushhhhhhh *music
Happy Birthday to you~~treng teng teng~~Happy Birthday to you~~treng teng teng~~Happy Birthday to Aalia~~Happy Birthday to you~~

nah ambik kek ini.aku buat khas untuk hang sebab hang peminat setia aku. *kata si sponge kuning Spongebob kepada aku.tiba-tiba..ketepek oh mak.aku hanya berangan di siang hari :( #SadLife

hmm..bila usia semakin meningkat maka pemikiran perlu seiring dengan penambahan usia.bagi aku,even bertambah banyak mana pon umur aku,aku still remain unchanged.aku still berperangai kebudak-budakan,selalu melewatkan solat dan selalu ingat yang waktu itu akan menunggu aku.oh,maafkan aku wahai Ya Allah!!

Apa resolution bila umur dah semakin dewasa?

1.aku nak kejar semua yang aku impikan dan apa yang telah aku lepaskan.
2.menjadi hambaNya yang taat dan anak yang membanggakan mama dengan abah.
3.semoga apa yang aku harapkan,insyaallah dimakbulkanNya.amin
4.ketepikan soal cinta buat masa sekarang.just setakat nak suka-suka bolehlah kot.hee~
5.perlu lebih menjadi kegadisan sebab aku agak ketidak-ayu-an 
6.perlu rajin menaip entry.at least seminggu sekali pon dah cukup
7.kurangkan membaca novel dan tumpukan perhatian pada study. WAJIB
8.bila memandu,jangan terlalu laju sangat wahai alia.cukup setakat 100km/h..haha
9.aku nak high-in into fashion.can huh?
10.oh,aku nak merajinkan diri ke dapur sebab sebelum ini aku selalu memalaskan diri ke dapur.*apa sengih-sengih?lu perli gua ke?


 di sini aku ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang wish birthday aku wether dekat facebook,twitter,message or melalui mulut,terima kasih banyak-banyak sebab ingat birthday aku.aku ingatkan no one will not remember my birthday.haha,bajet sedih.kalau kat facebook tu tak kesah sangat sebab ada reminderkan tapi yang wish all the way through phone and pakai mulut nie,korang buat aku dihargai T_T



btw,thanks untuk adik ini sebab wish birthday tittew.terima kasih ainaa :)

p/s : gua ada buat segmen sempena birthday gua tapi terpaksa dibatalkan sebab penyertaan kurang dari 20  orang.ish,asal korang tak join kita punya segmen?tittew sedih tahu tak?k fineeeeeeee,merajuk ah gini.nanti korang buat segmen aku xnak join (V_V)'

15 comments:

Cik Farhana said...

Happy Belated Birthday Aalia..May success always follow u !! salam kenal:)

Comey sungguh kek itu. Like3x ! hee

ejulz said...

hepy blated bday..

~Sweet Honesty~ said...

moga wishes semua tu tercapai ye..hepy belated birthday..(^_^)

mirmashi94 said...

happy birthday ! kite sebaya ! and ramai pulak yang sama birthday ngan awak. haha. kawan saya dua orang bithday serupa. err? biasa ye? haha. maaf, perkara begini jarang saya jumpa. at least among my friends. lol ;)

Muhamad Azam said...

whoaa kita sebaya..

MASUK mana nanti?? share2 laa AUM jom ke taman DINO gua...http://blogbudaksengal.blogspot.com/

Ardini Izzati said...

Happy belated birthday :)

Chic Na said...

muda trang tang tang lg tu dik. hehe.. anyway, happy belated birthday. salam kenal. :)

ATHRHB said...

comel nya cake!! hehe, happy birthday :D

selembut sinaran mentariMU said...

hepy belated birthday dear...^_^

IEQAH said...

happy happy a day si cantek..

ieqah follow sini ^^

IEQAH said...

happy happy a day si cantek..

ieqah follow sini ^^

Aalia Shahira said...

terima kasih semua....comel?hehe

Honey Yeo said...

Happy birthday :))

Zaza Ridzlan said...

hp bday, smile always =)

Aalia Shahira said...

banyaknyer wish.terharu lagi Y_Y,haha

thanks awak semua :)